تحلیل rfm

تحلیل RFM چیست؟ شناسایی مشتریان ارزشمند و افزایش فروش

تحلیل RFM یک روش تحلیلی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند. این کمک برای شناسایی مشتریان ارزشمند و بهبود استراتژی‌های…

ادامه مطلب
تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا ppc چیست؟

تبلیغات کلیکی یا PPC، یک روش مؤثر برای بازاریابی آنلاین است. به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با پرداخت…

ادامه مطلب
کانورژن ریت

کانورژن ریت یا نرخ تبدیل چیست؟

کانورژن ریت، یا نرخ تبدیل، یک معیار مهم در بازاریابی دیجیتال است. این نرخ نشان می‌دهد چه درصد از کاربران…

ادامه مطلب
مارکتینگ بدون کوکی

بازاریابی بدون کوکی، آینده مارکتینگ و تبلیغات بدون کوکی‌ها

سال ۲۰۲۴، سال خداحافظی با کوکی‌های شخص ثالث است. این موضوع برای بسیاری از بازاریابان کابوس به نظر می‌رسد، اما…

ادامه مطلب
ترندهای مارکتینگ

ترندهای بازاریابی: پیش‌بینی‌ها و استراتژی‌های کلیدی در 2024

بازاریابی مثل دنیای مد، مدام در حال عوض شدن است. اگه می خواهید توی این رقابت نفسگیر جا نمانید، باید…

ادامه مطلب
Disavow چیست؟ و چه زمانی استفاده میشود؟

Disavow چیست؟ و چه زمانی استفاده میشود؟

بک‌لینک‌ها اهمیت بسیار زیادی در رتبه گرفتن وب‌سایت دارند. در عین حال که بک‌لینک باکیفیت می‌تواند رتبه سایت شما را…

ادامه مطلب
ایمیل:

info@fatemeamiri.ir

شبکه های اجتماعی

خدمات

تماس با من